Mickey Down Under
Mickey, in the Australian bush, throws a boomerang that gets caught in Pluto’s mouth. Mickey then discovers an egg of an emu. Unfortunately, the parent chases him, but Pluto and the boomerang zoom into his path, leaving the emu all tangled.