Mickey's Delayed Date
Even though Mickey's evening started slow and lazy, things get moving in a hurry when Minnie calls from outside the big dance, wondering why he's late. Luckily his best pal Pluto is happy to help wrangle the uncooperative evening wear and help get him out the door...without the tickets.
What could be better than falling asleep early in a comfortable easy chair with your faithful dog at your feet? Even though Mickey's evening started slow and lazy, things get moving in a hurry when Minnie calls from outside the big dance, wondering why he's late. Luckily, his best pal Pluto is happy to help wrangle the uncooperative evening wear and help get him out the door. But when Mickey forgets the tickets, it's Pluto to the rescue, and soon they're braving the hustle and bustle of city traffic to make it in time.