Mickey's Steam-Roller
Mickey Mouse is driving a steamroller when his rambunctious twin nephews, Morty and Ferdie Fieldmouse, accompanied by Minnie, stroll by. While Mickey flirts with Minnie, the twins hijack the machine and set out on a path of destruction with Mickey in hot pursuit. Mickey winds up being chased by the boys, resulting in a chaotic but happy moment.