Miracle on 34th Street
Six year old Susan has doubts about childhood's most enduring miracle Santa Claus. Her mother told her the "secret" about Santa a long time ago, so Susan doesn't expect to receive the most important gifts on her Christmas list. But after meeting a special department store Santa who's convinced he's the real thing, Susan is given the most precious gift of all something to believe in.