Mr. Holland's Opus
Glenn Holland is a musician who dreams of composing one truly memorable piece of music, but reality intrudes when he reluctantly accepts a “day job” as a high school music teacher to support his family. Ultimately, Mr. Holland realizes that his true passion is teaching and his legacy is the generations of young people he inspires. Contains tobacco depictions.