Nǎi Nai & Wài Pó
First-generation Taiwanese American Director Sean Wang turns a camera on his grandmas (his “Nǎi Nai” and “Wài Pó”), who are inseparable best friends and roommates in their 80s and 90s. The film captures their daily lives in hilarious and unexpected ways as they dance, stretch, and fart their sorrows away—eventually giving way to a poignant meditation on lives marked by both joy and pain. Together, grandmas and grandson remind us that getting older doesn’t have to mean fading away.