Now You See It
Allyson Miller will do anything to make a name for herself in television, so she signs up to produce a new reality show that's searching for the world’s greatest kid magician. As she tries to find her star, she meets young Danny Sinclair, whose abilities make him one of the finalists. But as she gets closer to Danny, he reveals a secret: his magic is real!