Pixel Perfect
Techno whiz Roscoe creates a hologram to help his friend’s band, the Zettabytes, make a name for themselves. But when the band becomes an overnight sensation, can Roscoe protect his hologram from falling into the wrong hands?
Techno whiz Roscoe (Ricky Ullman) creates a hologram named Loretta Modern to help his friend Samantha’s band, the Zettabytes, make a name for themselves. Loretta makes the band an overnight sensation but finds that she’d rather be “real” than a superstar. Meanwhile, Samantha realizes she has feelings for Roscoe and becomes jealous of the amount of attention Roscoe gives to Loretta. Everything comes to a head when a tech company decides to create more holograms and rob them all of their individuality. Can Roscoe and Samantha save Loretta from falling into the wrong hands?