Olaf's Frozen Adventure
It’s the first holiday season since the gates reopened, and Anna and Elsa host a celebration for all of Arendelle. When the townspeople unexpectedly leave early to enjoy their individual holiday customs, the sisters realize they have no family traditions of their own. So Olaf sets out to comb the kingdom to bring home the best traditions and save this first Christmas for his friends.