Perri
Disney's first "True-Life Fantasy," this live-action film tells the story of a little Pine Squirrel named Perri and her life in the forest from childhood to maturity. When Perri’s life is threatened by a marten, her father sacrifices his life to lure it away from Perri’s nest. Now alone with her brothers, she seeks a nest of her own with her mate Porro, all the while dodging danger from forest creatures.