Peter Pan: Return to Never Land
Join Tinker Bell, Peter Pan and the Lost Boys...and meet Jane, Wendy's ever-so practical daughter. Jane has outgrown her mother's tales of pirates and pixies---until Captain Hook whisks her away to Never Land.
Reunite with Tinker Bell, Peter Pan and the Lost Boys...and meet Jane, Wendy's ever-so practical daughter. Jane has outgrown her mother's tales of pirates and pixies — until Captain Hook whisks her away to Never Land. The crafty pirate sets in motion a plot to capture Peter and Tink, whose light is fading fast because Jane doesn't believe in fairies. Now, only Jane, the first-ever Lost Girl, can save them — but first she must call upon faith, trust and pixie dust. Contains tobacco depictions.