Phineas and Ferb: Mission Marvel
The fate of the Tri-State area – and the world – hangs in the balance as Agent P and Danville’s most dynamic duo team up with four of Marvel’s greatest Super Heroes – Iron Man, Hulk, Thor and Spider-Man – in one awesome full-length adventure.
S.H.I.E.L.D. are also on the case, together with O.W.C.A.’s top agent, Perry the Platypus. Aren’t Phineas and Ferb a little young to help avert a potential disaster? Yes. Yes they are!