Piglet's Big Movie
Piglet disappears into the Hundred Acre Wood after hearing he is "just too small" to help with the gang's hunny-gathering scheme. Pooh, Tigger, Eeyore and the others "think, think, think" and decide to use Piglet's scrapbook of memories as clues to find him. Soon, they realize just how big a part Piglet plays in their many adventures together.