Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
Captain Jack Sparrow has a blood debt to pay: he owes his soul to ghastly Davy Jones unless he can cheat death — and eternal damnation — by seizing the fabled "Dead Man's Chest." Tremble in terror as the mighty "Kraken" roars from the ocean depths to split planks, crush hulls and snap bones. Contains tobacco depictions.