Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl
When wily Captain Barbossa steals Jack Sparrow's ship and kidnaps the governor's beautiful daughter, Elizabeth, her childhood friend Will Turner joins forces with Jack to save her and recapture Jack's ship, the Black Pearl.
The roguish yet charming Captain Jack Sparrow's idyllic pirate life capsizes after his nemesis, the wily Captain Barbossa, steals his ship, the Black Pearl, and later attacks the town of Port Royal, kidnapping the governor's beautiful daughter Elizabeth. In a gallant attempt to rescue her and recapture the Black Pearl, Elizabeth's childhood friend Will Turner joins forces with Jack. What Will doesn't know is that a cursed treasure has doomed Barbossa and his crew to live forever as the undead.