Planes: Fire & Rescue
World-famous air racer Dusty joins forces with a dynamic crew of elite firefighting aircraft in a comedy adventure. Together, the fearless team battles a wildfire at Piston Peak National Park, and Dusty learns what it takes to become a true hero.
When world-famous air racer Dusty learns that his engine is damaged and he may never race again, he shifts gears and is launched into the world of aerial firefighting. Dusty joins forces with veteran fire and rescue helicopter Blade Ranger and his courageous team, including spirited super scooper Lil' Dipper, heavy-lift helicopter Windlifter, ex-military transport Cabbie and a lively bunch of brave all-terrain vehicles known as The Smokejumpers. Together, the fearless team battles a massive wildfire, and Dusty learns what it takes to become a true hero.