Planes
The world of Cars takes flight in Planes, Disney's high-flying animated comedy featuring Dusty, a crop duster with dreams of competing in the greatest air race ever. Will he find the inspiration and courage to be more than he was built for?
The world of Cars takes flight in Disney's Planes. Join Dusty, a crop duster with sky-high dreams and a once-in-a-lifetime chance to take on the world’s fastest flyers in the greatest air race ever. Dusty has a huge heart but two big problems: he’s not exactly built for speed, plus he’s afraid of heights. His courage is put to the ultimate test as this unlikely hero aims higher than he ever imagined. With a little help from his friends, Dusty finds the courage to be more than he was built for and the inspiration to soar.