Pooh's Grand Adventure: The Search for Christopher Robin
A misunderstanding has Pooh believing his best friend Christopher Robin is lost. So he and his pals — Piglet, Tigger, Eeyore, and Rabbit — set off on a brave search across the Hundred Acre Wood in this celebration of teamwork and friendship.
Once upon the last day of a golden summer, Christopher Robin prepares for an exciting event: his very first day of school. But he hasn't yet had a chance to tell Pooh, and when Christopher Robin doesn't show up to play at the usual time, Pooh sets off with Piglet, Tigger, Eeyore and Rabbit on a brave quest across the Hundred Acre Wood to find him. So begins one of the most cherished family classics ever made, about one of the most enduring and celebrated friendships of all time.