Honey, I Shrunk the Kids
Wayne Szalinski is a preoccupied inventor who just can’t seem to get his electromagnetic shrinking machine to work. But when it finally does, it has Wayne's kids in its sights! With the now 1/4-inch-tall children swept into the trash, the real adventure begins. Hurricane sprinklers, dive-bombing bees and a runaway lawn mower lead to big trouble for the pea-sized kids.
Rick Moranis stars as a preoccupied inventor who just can’t seem to get his electromagnetic shrinking machine to work. But when he accidentally shrinks his kids down to 1/4-inch tall and tosses them out in the trash, the real adventure begins. The kids face incredible dangers as they try to make their way home through the jungle of their own backyard. Hurricane sprinklers! Dive-bombing bees! A runaway lawn mower...and much, much more! Contains tobacco depictions.