Recess: School's Out
With the school year finally ending, T.J. Detweiler is looking forward to summer...until he uncovers an evil plot by a former principal to do away with summer vacation. T.J. rounds up his gang of Third Street Elementary students in a nonstop adventure to save everyone's summer break.
The school year is finally ending, and T.J. Detweiler is looking forward to summer. But boredom quickly sets in when his friends leave for camp — until T.J. uncovers an evil plot to do away with summer vacation. A crazy former principal, Dr. Benedict, is planning to use a laser beam to alter the weather and create permanent winter. Faced with the dire threat of year-round school, T.J. rounds up The Recess Gang and bands together with some unexpected allies- — Miss Finster and Principal Prickly — in a nonstop adventure to save everyone's summer break.