Return to Halloweentown
By now, everyone knows Marnie Piper is a witch, so it comes as no surprise when she wins a full scholarship to prestigious Witch University in Halloweentown. Marnie also learns about an ancient prophecy — and it turns out she holds the key to revealing the ultimate secret.
By now, everyone knows Marnie Piper (Sara Paxton) is a witch, so it comes as no surprise when she wins a full scholarship to prestigious Witch University in Halloweentown. Excited about learning alchemy and amulets, potions and portents, Marnie travels through the portal to become Witch U's most famous coed. But everything is not what it seems. There's a new school rule: No magic allowed! Marnie also learns about an ancient prophecy...and it turns out she holds the key to revealing the ultimate secret. With the help of old friends Ethan (Lucas Grabeel) and Benny the Skeleton, and new friends Professor Periwinkle and Aneesa the Genie, will Marnie make the right choices in time for Halloweentown's 1,000-Year Anniversary Celebration?