Return to Oz
Dorothy finds that her old friends have been turned to stone and that urban blight has struck the Emerald City. Assisted by new friends, Dorothy battles the wicked Princess Mombi and the evil Nome King to save her friends and restore the beloved Emerald City.
Dorothy finds herself back in the land of her dreams in this second thrilling adventure based on L. Frank Baum's "Oz" books. When she finds her old friends have been turned to stone, new friends Tik Tok, Jack Pumpkinhead and the Gump help her battle dangerous new enemies, including the creepy Wheelers, the head-hunting Princess Mombi and the evil Nome King. Can Dorothy save her old friends and restore the Emerald City?