Rye Lane
From breakout director Raine Allen-Miller, "Rye Lane" is a romantic comedy that stars David Jonsson and Vivian Oparah as Dom and Yas, two twenty-somethings both reeling from bad break-ups, who connect over the course of an eventful day in South London - helping each other deal with their nightmare exes, and potentially restoring their faith in romance.