Rogue Shark?
When a vacation hot spot is rocked by a series of shark attacks, chaos reigns. All the victims are attacked in the same small patch of ocean, no larger than four football fields. Is a rogue serial killer on the loose, or is something new drawing humans and sharks in to conflict? With lives on the line, shark experts face a race against the clock to find out who, or what, is responsible.