Roving Mars
Join the Mars rovers Spirit and Opportunity for an awe-inspiring journey on the surface of the mysterious red planet. Through the eyes of these two intrepid, state-of-the-art rovers, and with NASA scientists and engineers at your side, you'll see Mars in a way no one ever has before, standing on the surface of the planet that's intrigued mankind for eons.