Safety
Disney's "Safety" is a drama inspired by the empowering story of former Clemson University safety Ray McElrathbey, a young man facing a series of challenging circumstances, whose dedication and persistence help him to triumph over repeated adversities. Aided by his teammates and the Clemson community, he succeeds on the field while simultaneously raising and caring for his 11-year-old brother Fahmarr.