Shark Attack Investigation: The Paige Winter Story
An in-depth look at a near-fatal shark attack on an unflappable teenager. Experts dissect every facet to determine what type of shark was responsible for the attack and answer questions that have haunted the family for nearly two years. Ultimately, Paige and her heroic father make enormous strides in their healing when they join the experts on the water for an entirely different shark experience.