Shark Gangs
The great white shark. Iconic apex predator. Long seen as the lone wolf of the ocean…until now. Hammerheads, sand tiger sharks, and even great whites show up in groups across the globe leaving experts determined to uncover what’s behind this shark gang phenomenon. Is it for protection? Migration? Breeding? Hunting? Or is something more sinister at play?