Shark Vs. Tuna
A clash of true oceanic titans fought in the remote crystal-blue battlefields of Ascension Island. Both apex predators, yet to these Mako and Tiger sharks, yellow-fin tuna are the ultimate prize. The tuna are often faster, fitter and bigger than the sharks, reaching over 250 pounds. Any shark hunting these beasts needs to use brute strength or be exceptionally clever or both! But when a third player enters the game, the scales tip. Who will win?