Shipwrecked
Set sail for high-seas adventure as a cabin boy named Hakon embarks on an extraordinary voyage. When his ship is sunk in a hurricane, Hakon ends up alone on a jungle island, only to discover his shipmates have been kidnapped by a gang of ruthless pirates. Now he must summon all his courage and instinct for survival to outwit the pirates and rescue his friends.