Shohei Ohtani - Beyond the Dream
This film is an intimate and moving cinematic record of Shohei Ohtani’s journey to MLB stardom. A faithful portrait of his talent development and battle with injuries, and his unique mindset to become a superstar ballplayer breaking all the barriers of race, language, discipline, and culture.