Smart House
When high school science whiz Ben Cooper goes online to win a computerized "Smart House" specifically designed to make things easier, he instead finds life becomes more troublesome than ever.
High school science whiz Ben Cooper wins a computerized "Smart House" specifically designed to make things easier, but finds life becomes more troublesome than ever. When Ben tries to put a glitch in his widowed father’s love life, the Smart House takes on a virtual motherly identity who not only becomes overly possessive of the Coopers, but replicates herself into PAT (Personal Applied Technology), an out-of-control "mother like no other." It’s up to Ben to match wits with PAT’s central intelligence and outsmart the Smart House once and for all.