Splash
Tom Hanks stars as Allen Bauer, a workaholic who's convinced he can't fall in love...until he's mysteriously rescued at sea by the mermaid of his dreams. Soon Allen and Madison (Daryl Hannah) are swept away by hilarious and heartwarming romance. Ron Howard directs a star-studded cast, including Eugene Levy and hilarious John Candy, in a magical tale. Contains tobacco depictions.