Spring Shorts-tacular with The Ghost and Molly McGee
Molly ropes Scratch into hosting the “Super Stupendous Spring Shorts-tacular,” a brand-new variety special featuring exciting shorts from different shows!
Molly ropes Scratch into hosting the “Super Stupendous Spring Shorts-tacular,” a brand-new variety special featuring exciting shorts from Chibi Tiny Tales, Theme Song Takeover, Baymax Dreams, and more!