Star Wars: A New Hope (Episode IV)
Young farm boy Luke Skywalker is thrust into a galaxy of adventure when he intercepts a distress call from the captive Princess Leia. The event launches him on a daring mission to rescue her from the clutches of Darth Vader and the evil Empire.
Luke Skywalker begins a journey that will change the galaxy in Star Wars: Episode IV - A New Hope. Nineteen years after the formation of the Empire, Luke is thrust into the struggle of the Rebel Alliance when he meets Obi-Wan Kenobi, who has lived for years in seclusion on the desert planet of Tatooine. Obi-Wan begins Luke’s Jedi training as Luke joins him on a daring mission to rescue the beautiful Rebel leader Princess Leia from the clutches of Darth Vader and the evil Empire. Contains tobacco depictions.