Strange Magic
Enjoy this madcap fairy-tale musical inspired by A Midsummer Night's Dream. Popular songs help tell the tale of a colorful cast of goblins, elves, fairies and imps - and their hilarious misadventures sparked by the battle over a powerful potion.
With a battle sparked over a mysterious potion, the tough fairy princess Marianne crosses paths with the sinister Bog King. As an adventure unfolds, their fanciful forest world will never be the same. In a madcap fairy-tale musical inspired by A Midsummer Night's Dream, popular songs help tell the tale of a colorful cast of goblins, elves, fairies and imps - and their hilarious misadventures.