Swiss Family Robinson
After a violent storm shipwrecks them, the Robinson family bands together to create a home on a deserted island. But the ultimate challenge lies ahead when a band of cutthroat pirates threaten to destroy their makeshift paradise.
This heroic tale chronicles the courageous exploits of the Robinson family after they are shipwrecked on a deserted island. Using teamwork and ingenuity, they skillfully overcome the obstacles of nature and transform their new home into a “civilized” community. But the ultimate challenge lies ahead when a band of cutthroat pirates threaten to destroy the Robinsons’ makeshift paradise.