Tarzan & Jane
As Tarzan and Jane prepare to celebrate their first year in the jungle, Jane searches for the perfect gift for Tarzan. Enlisting the help of her gorilla and elephant pals, Terk and Tantor, they remind her what an exciting year it's been, from outsmarting prowling panthers to lava surfing down an erupting volcano. But that's nothing compared to what Tarzan has in store for Jane—a surprise that'll show her just how much he understands her world.