Marvel One-Shot: Team Thor: Part 1
This short satirical doc, directed by Taika Waititi (Marvel's Thor: Rangnarok), suggests what Thor might have been doing while the rest of the Avengers were battling each other in Marvel’s Captain America: Civil War.
This short satirical doc, directed by Taika Waititi (Marvel Studios’ Thor: Ragnarok), suggests what Thor might have been doing while the rest of the Avengers were battling each other in Captain America: Civil War.