Teen Beach 2
Months after Mack and Brady return from a summer adventure that transported them into 1960s beach party movie "Wet Side Story," they receive a surprise real-world visit from their newfound coastal compadres. Knowing firsthand that the real world and the movie world don't mix, the gang must quickly devise a plan to get everyone back to their movie world before the curtains close.
Months after Mack and Brady return from a summer adventure that transported them into Brady’s favorite 1960s beach party movie, "Wet Side Story," they receive a surprise real-world visit from Lela, Tanner and their other newfound surfer and biker buddies. Knowing firsthand that the real world and the movie world don't mix, Mack, Brady and all of their "Wet Side Story" friends must quickly devise a plan to use the magic of Lela's necklace to get everyone back to their movie world before it's too late.