That Darn Cat
When her faithful tomcat D.C. (aka "Darn Cat") brings home an important clue to a mysterious kidnapping, 16-year-old Patti Randall finds her ho-hum hometown suddenly transformed into a hotbed of criminal excitement. When she teams up with a rookie FBI agent to try to solve the baffling crime, these would-be detectives follow D.C. into some unexpected surprises.