The Beach Boys
A celebration of the legendary band that revolutionized pop music, and the iconic, harmonious sound they created that personified the California dream, captivating fans for generations and generations to come.
A celebration of the legendary band that revolutionized pop music, and the iconic, harmonious sound they created that personified the California dream, captivating fans for generations and generations to come. The documentary traces the band from humble family beginnings and features never-before-seen footage and all-new interviews with band members and other luminaries in the music business.