The BFG
When a lonely but precocious 10-year-old girl befriends a mysterious giant, she is whisked away into the wonders, and perils, of Giant Country. She soon learns that not all giants are friendly, and she must partner with her 24-foot companion to stop the man-eating giants once and for all.