The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe
Lucy, Edmund, Susan and Peter Pevensie enter a magical wardrobe only to discover the world of Narnia on the other side. There, the children discover a charming, once-peaceful land that has been turned into a world of eternal winter by the evil White Witch. Aided by the wise lion Aslan, the children lead Narnia into a climactic battle to rid the land of the Witch's glacial powers forever.
Prepare to enter another world when Walt Disney Pictures and Walden Media present C.S. Lewis' timeless and beloved adventure. With the stunningly realistic special effects, you'll experience the exploits of Lucy, Edmund, Susan, and Peter, four siblings who find the world of Narnia through a magical wardrobe while playing a game of "hide-and-seek" at the country estate of a mysterious professor. Once there, the children discover a charming, once peaceful land inhabited by talking beasts, dwarfs, fauns, centaurs, and giants that has been turned into a world of eternal winter by the evil White Witch, Jadis. Aided by the wise and magnificent lion Aslan, the children lead Narnia into a spectacular climactic battle to be free of the Witch's glacial powers forever!