The Brave Little Toaster Goes to Mars
Robbie, the master's baby, has been mysteriously beamed to Mars. It's up to Toaster, his old pals and a houseful of new friends—a fan, microwave, calculator, bag of cheddar-flavored popcorn and "the contraption in the junk drawer"—to reach for the stars and bring him safely home.