The Call of the Wild
Adapted from the beloved literary classic, The Call Of The Wild vividly brings to life the story of Buck, a big-hearted dog, and the man (Harrison Ford) he must learn to trust. Buck’s life is turned upside down when he’s pulled from domestic life in California to become a member of a mail delivery sled team in the Alaskan Yukon during the 1890s.
Adapted from Jack London’s beloved literary classic, The Call Of The Wild vividly brings to life the story of a big-hearted dog named Buck, and John Thornton (Harrison Ford), the man Buck must learn to trust. Abruptly uprooted from his pampered lifestyle in sunny California, Buck finds himself in the exotic wilds of the Alaskan Yukon. As the newest dog on a mail delivery sled team during the turbulent Gold Rush days of the 1890s, Buck has left behind a once comfortable life for one of hardship and survival. Life again changes dramatically for Buck when he meets Thornton, a loner-turned-adventurer, and it’s clear that the two are destined to experience the adventure of a lifetime. Navigating through an environment that is as unforgiving as it is spectacular, the journey profoundly transforms both man and dog. With its unique blend of intense live action and cutting-edge animation, The Call Of The Wild is a visually stunning experience featuring realistic, emotionally authentic characters.