The Cave
Hope and safety in Syria lie underground inside the subterranean hospital known as the Cave, where a young, female pediatrician and her male colleagues work as equals. Following their incredible efforts as they contend with daily bombardments, chronic supply shortages, and the ever-present threat of chemical attacks, The Cave paints a stirring portrait of courage, resilience and female solidarity.