The Chronicles of Narnia: Prince Caspian
When the Pevensie children—Peter, Susan, Edmund and Lucy—return to Narnia a year after their first adventure, they learn that 1300 Narnian years have passed. With an evil king now on the throne, they must again work with majestic lion Aslan to bring Prince Caspian out of exile and restore his rightful rule...and return peace and glory to their enchanted land.
A year after their first journey to Narnia, siblings Peter, Susan, Edmund and Lucy Pevensie return, finding that centuries have passed in the magical kingdom. Much has changed, and all is not well in the once-peaceful place they left. To restore the rightful heir, Prince Caspian, they must again join with majestic lion Aslan, friendly new Narnian creatures and the Prince himself as they lead the Narnians on a remarkable journey to bring peace and glory to their enchanted land.