Upon returning to Narnia to join Prince Caspian for a voyage on the majestic royal vessel known as "The Dawn Treader," Lucy, Edmund, and their cousin Eustace encounter merfolk, dragons, dwarves, and a wandering band of lost warriors. As the edge of the world draws near, their remarkable adventure at sea sails toward an exciting, yet uncertain, conclusion.