The Ghost
Twelve-year-old Clarice Cheung feels like she’s invisible, especially next to her older sister Naomi. But when a fight breaks out at the dinner table, it awakens a ghost that begins taking the family, one by one. Now Clarice and Naomi must work together to stop this powerful spirit, before their family is torn apart forever.